fbpx

ESMAMULJE: Overstep

Sattusin üsna juhuslikult tänavusele Gamedev Days üritusele. Täiesti kogemata nägin seal ka ühte väikest Eesti mängu, mis hiljuti ilutses eksklusiivse õrritajaga Level1 veergudel. Loomulikult on selleks Overstep, Gamecani esikteos.

Parim viis, kuidas mängitavust kokku võtta, on ette kujutada situatsiooni, kus omavahel kombineeritakse Tony Hawk’s Underground ja Unreal Tournament. On ju arendajad öelnud, et tegemist on kiireloomulise kolmanda isiku vaatevinklit kasutava mitmikmänguga, mis segab kokku tulistamise ja ekstreemspordi. Versioon, mis saalis mängitav oli, keskendus rohkem parkuurielementidele, mida kinnitasid ka stuudio esindajad ise. Seetõttu olid proovitavad ainult kaks tüüpilist relva (pumppüss ja automaat), hiljem kavatsetakse lisada vaatemängulisemaid tapariistasid.

Mängu eesmärk on koguda vaenlastest rohkem punkte, aga seda ei saa saavutada ainult tulistamisega. Teoses on hulganisti kombinatsioone akrobaatilistest trikkidest, mis lisavad skoorile korrutajaid. Kokku pidi neid arendajate sõnul olema üle kolmekümne; kõrgeim, mille ise saavutasin, jäi aga kümne kanti ning see pidavat konverentsipõrandal päris tavaline olema.

Ainus negatiivne külg, mille oskan välja tuua, oli tagasiside puudumine pihtasaamisel. Kuna keskendusin niivõrd palju trikitamisele, ei märganud tihti all nurgas olevaid elusid ning sain surma. See-eest ütles ka arendustiim, et seda parandatakse enne väljalaset, mis on ainult positiivne.

Kuigi ma pole ise just suurim tulistamismängude fänn, suutis Overstep mind haarata oma akrobaatilise süsteemiga, mistõttu ootan nüüd huviga täisversiooni. Overstep plaanitakse tänavu välja lasta ja seda täiesti tasuta. Mängus hakkab olema võimalus osta erinevaid kosmeetilisi esemeid nagu kostüümid ja uued animatsioonid, kuid mängitavust ei mõjuta neist ükski.