Eelmisel aastal ilmunud ja erinevate auhindadega pärjatud (sealhulgas Level1 Aasta Mäng 2018) God of War oleks võinud välja näha märkimisväärselt teistsugune – puudu oleks võinud olla Kratos ise. Kujutage nüüd ette, et seeria viimases osas oleks peaosas keegi teine…
… jah, mina ka ei suutnud.
God of War juht ja ninamees Cory Barlog andis hiljuti intervjuu ning rääkis, millised olid üllitise esialgsed plaanid. Pärast peamist triloogiat jättis sõjajumal mulje justkui oleks kiilaka antikangelase aeg läbi ning meeskonna arvates vajas projekt värskust. Suurele ekraanile püstitada täiesti uus nägu või näiteks nimepärija polnud välistatud.
Barlog ise arvas aga vastupidist. Muutused saabusid, kuid õnneks mitte tuttava näo kadumisega. Veenmiseks oli vaja teha palju tööd ning selle tulemusena ilmus pastakast mitu lugu. Üks selline nagu mängijateni jõudis, sai inspiratsiooni The Last of Us mängust, ning teine tehti tagavaraks, kust oleks puudunud poeg Atreus. Uskuge või mitte, aga projekti eelarve oli kitsaks.
Isa ja poja isiklikke kogemusi on loos palju, enamus Barlogile kuuluvad, kuid neid vanemaid oli teisigi, kellelt ütlusi võeti. Poleks osanud paremat projekti soovidagi ning jääme ootama järgmisi võimalikke plaane nagu Netflixi sari või uut järge mänguseeriale.
Allikas: Eurogamer
Värske ⚡
-
Ludoloogia logi: Tšehhis tehtud tulistamised
Head iseseisvuspäeva, Tšehhi! Tšehhi on mänge loovatest riikidest üks mu lemmikumatest. Seal on läbi aegade …
-
MängudeÖÖ vestlusring: Vaimne tervis ja Rollimängud
Mängimine on tähtsal kohal, et siin segases maailmas tervet mõistust säilitada. Kuidas aga kasutatakse just …
-
Teine Tase 498 × Kes on tugevam: videomäng või mängur?
Sten on viimaste nädalate jooksul mänginud ühte mängu, mis talle kohe kuidagi rahu ei tahtnud …