See, et videomäng katkematult internetiga ühenduses tahab olla, on iga mööduva päevaga muutumas aina tavalisemaks nähtuseks. Suurimad nimed, mis seda nõuavad, on näiteks Bungie massirollika sugemetega tulistamismäng Destiny ning Ubisofti, ee… massirollika sugemetega tulistamismäng The Division. Nüüd liitub nendega ka Ubisofti järgmise aasta tulija For Honor.
Kompanii esindaja väitel on teatud progressiooniga seotud elemendid jagatud üksikmängu- ja mitmikmängulaadide vahel ning seetõttu on alatine netiühendus kohustuslik. Kas ja kuidas see mängitavust mõjutama hakkab, saame ehk testida uue aasta jaanuarikuus, mil toimub mängu suletud beetatest. For Honori ilmumiskuupäevaks on 2017. aasta 14. veebruar ning platvormideks PC, PlayStation 4 ja Xbox One.
Värske ⚡
-
Ludoloogia logi: vanavanemate päeval vanavanematega mängudest
Vahvat vanavanemate päeva! Vaatame täna paari humoorikat mängu, kus ühes sekeldab vanaema, teises vanaisa. Grandpa …
-
Teine Tase 544 × Kas aasta oodatuim indie-hitt valmistab pettumuse?
Viimaste aastate oodatuim indie-mäng Hollow Knight: Silksong on lõpuks ometi kohale jõudnud ning Allan on …
-
Teine Tase 543 × Kas uus Metal Gear Solid kannatab kriitikat?
Külla on tulnud Puhata ja Mängida saatejuht Rainer Peterson, kes räägib, kuidas värskelt ilmunud Metal …