Eelmisel aastal ilmunud ja erinevate auhindadega pärjatud (sealhulgas Level1 Aasta Mäng 2018) God of War oleks võinud välja näha märkimisväärselt teistsugune – puudu oleks võinud olla Kratos ise. Kujutage nüüd ette, et seeria viimases osas oleks peaosas keegi teine…
… jah, mina ka ei suutnud.
God of War juht ja ninamees Cory Barlog andis hiljuti intervjuu ning rääkis, millised olid üllitise esialgsed plaanid. Pärast peamist triloogiat jättis sõjajumal mulje justkui oleks kiilaka antikangelase aeg läbi ning meeskonna arvates vajas projekt värskust. Suurele ekraanile püstitada täiesti uus nägu või näiteks nimepärija polnud välistatud.
Barlog ise arvas aga vastupidist. Muutused saabusid, kuid õnneks mitte tuttava näo kadumisega. Veenmiseks oli vaja teha palju tööd ning selle tulemusena ilmus pastakast mitu lugu. Üks selline nagu mängijateni jõudis, sai inspiratsiooni The Last of Us mängust, ning teine tehti tagavaraks, kust oleks puudunud poeg Atreus. Uskuge või mitte, aga projekti eelarve oli kitsaks.
Isa ja poja isiklikke kogemusi on loos palju, enamus Barlogile kuuluvad, kuid neid vanemaid oli teisigi, kellelt ütlusi võeti. Poleks osanud paremat projekti soovidagi ning jääme ootama järgmisi võimalikke plaane nagu Netflixi sari või uut järge mänguseeriale.
Allikas: Eurogamer
Värske ⚡
-
Tekken 8 Pixofestil ehk kuidas meie Marko kutsus sakslase võitma
20. aprillil toimus hubases Põhjala Tehases jõuvõtt videomängus Tekken 8. Uus Tekken on nüüd nii …
-
Teine Tase 472 × Viis aastat tagasi naersime selle mängu üle. Aga nüüd?
Amazoni eduka seriaali tõttu on Fallout populaarsem kui kunagi varem. Just sel põhjusel on Sten …
-
Suur limonaadi välimääraja: millise kihutamisega sobivad erinevad limpsid?
Küllap on raske leida mängurit, kellel poleks mõnest autosõidumängust helgeid mälestusi. Olgu selleks siis klassikalised …