Eelmisel aastal ilmunud ja erinevate auhindadega pärjatud (sealhulgas Level1 Aasta Mäng 2018) God of War oleks võinud välja näha märkimisväärselt teistsugune – puudu oleks võinud olla Kratos ise. Kujutage nüüd ette, et seeria viimases osas oleks peaosas keegi teine…
… jah, mina ka ei suutnud.
God of War juht ja ninamees Cory Barlog andis hiljuti intervjuu ning rääkis, millised olid üllitise esialgsed plaanid. Pärast peamist triloogiat jättis sõjajumal mulje justkui oleks kiilaka antikangelase aeg läbi ning meeskonna arvates vajas projekt värskust. Suurele ekraanile püstitada täiesti uus nägu või näiteks nimepärija polnud välistatud.
Barlog ise arvas aga vastupidist. Muutused saabusid, kuid õnneks mitte tuttava näo kadumisega. Veenmiseks oli vaja teha palju tööd ning selle tulemusena ilmus pastakast mitu lugu. Üks selline nagu mängijateni jõudis, sai inspiratsiooni The Last of Us mängust, ning teine tehti tagavaraks, kust oleks puudunud poeg Atreus. Uskuge või mitte, aga projekti eelarve oli kitsaks.
Isa ja poja isiklikke kogemusi on loos palju, enamus Barlogile kuuluvad, kuid neid vanemaid oli teisigi, kellelt ütlusi võeti. Poleks osanud paremat projekti soovidagi ning jääme ootama järgmisi võimalikke plaane nagu Netflixi sari või uut järge mänguseeriale.
Allikas: Eurogamer
Värske ⚡
-
Teine Tase 520 × 10 aastat hiljem – kas see mäng on ikka veel täiuslik?
Andri räägib mängust, mil vanust pea kümne aasta jagu, ent millele ajahammas kohe üldse liiga …
-
VIDEO: Assassin’s Creed Shadows – Ubisofti uus hitt või jälle pettumus?
Robert tutvustab Andrile uusimat Assassin’s Creedi mängu, mis sel korral kannab alapealkirja Shadows. Sarja uusim …
-
Wreckfest 2 varajane ligipääs – kas selle eest on aus raha küsida?
Soomlaste loodud plekimõlkimise simulaator Wreckfest 2 jõudis 20. märtsil varajasse ligipääsu. Arendajad lubavad, et see …