Titanfall 2 oli eelmisel aastal üks mu lemmikmänge ning tegelikkuses tundus see mulle parem kui paljud teised 2016. aasta populaarsemad mängud. Respawn Entertainment on alati olnud EA-ga heas suhtes, kuid eelmisel nädalal astus kirjastaja järgmise sammu.
Kui varem oli Respawn EA lähedane partner, siis nüüdsest on tegu ametlikult EA all opereeriva mänguarendusstuudioga, nagu ka näiteks BioWare või hiljuti lahku löödud Visceral. Tehing läks Electronic Artsi ärimeestele maksma $315 miljonit (üle $400 miljoni, kui sisse arvestada kõik „tulemustest sõltuvad tasud“ kuni 2022. aastani).
Respawni CEO Vince Zampella sõnade järgi on liitumine EA meeskonnaga järgmine samm Titanfalli universumi loonud mängustuudiole, mis on oluline just suuremate ja paremate mängude tegemiseks.
Arvestades, kuidas EA läheneb mänguarendusele tänapäeval, ei ole Titanfalli fännide lootused just kõrged järgmise mängu osas, mis EA sõnade järgi on juba arenduses. Loodame, et Respawnist ei saa järgmine Visceral.
Allikas: PC Gamer.com
Värske ⚡
-
Teine Tase 517 × Miks me mängime ikka samu vanu mänge?
Numbrid ei valeta – üpriski arvestatav osa mänguritest veedab aega teoste seltsis, mis ilmusid juba …
-
See on üks äärmiselt oluline postitus wrestlingu teemal
Juba mõne aja pärast, 14. märtsil, ilmub tänavune sissekanne WWE maadlusmängude seerias – WWE 2K25. …
-
Palju õnne sünnipäevaks, The Legend of Zelda: Breath of the Wild!
2017. aasta 3. märtsil ilmus Nintendo Switchile (ja Wii U peale, aga kes seda konsooli …