Titanfall 2 oli eelmisel aastal üks mu lemmikmänge ning tegelikkuses tundus see mulle parem kui paljud teised 2016. aasta populaarsemad mängud. Respawn Entertainment on alati olnud EA-ga heas suhtes, kuid eelmisel nädalal astus kirjastaja järgmise sammu.
Kui varem oli Respawn EA lähedane partner, siis nüüdsest on tegu ametlikult EA all opereeriva mänguarendusstuudioga, nagu ka näiteks BioWare või hiljuti lahku löödud Visceral. Tehing läks Electronic Artsi ärimeestele maksma $315 miljonit (üle $400 miljoni, kui sisse arvestada kõik „tulemustest sõltuvad tasud“ kuni 2022. aastani).
Respawni CEO Vince Zampella sõnade järgi on liitumine EA meeskonnaga järgmine samm Titanfalli universumi loonud mängustuudiole, mis on oluline just suuremate ja paremate mängude tegemiseks.
Arvestades, kuidas EA läheneb mänguarendusele tänapäeval, ei ole Titanfalli fännide lootused just kõrged järgmise mängu osas, mis EA sõnade järgi on juba arenduses. Loodame, et Respawnist ei saa järgmine Visceral.
Allikas: PC Gamer.com
Värske ⚡
-
Teine Tase 542 × Miks mängida üksi, kui saab seda teha koos sõbraga?
Andri on mänginud ühte aasta parimat mängu, milleks on kahe inimese koostööl põhinev Split Fiction. …
-
Teine Tase 541 × Episood, mida Eesti filmitegijad kindlasti kuulda ei taha
Sel korral on Allan testinud Battlefield 6 beetaversiooni ning räägib, mis talle meeldis ja mis …
-
Ludoloogia logi: paber > ekraan > VIDEOMÄNG
Paberilt ekraanidele. Ekraanidelt videomänguks. Selles järjekorras loometööd sageli vorme vahetavad. Täna vaatame viit kolmanda isiku …