Titanfall 2 oli eelmisel aastal üks mu lemmikmänge ning tegelikkuses tundus see mulle parem kui paljud teised 2016. aasta populaarsemad mängud. Respawn Entertainment on alati olnud EA-ga heas suhtes, kuid eelmisel nädalal astus kirjastaja järgmise sammu.
Kui varem oli Respawn EA lähedane partner, siis nüüdsest on tegu ametlikult EA all opereeriva mänguarendusstuudioga, nagu ka näiteks BioWare või hiljuti lahku löödud Visceral. Tehing läks Electronic Artsi ärimeestele maksma $315 miljonit (üle $400 miljoni, kui sisse arvestada kõik „tulemustest sõltuvad tasud“ kuni 2022. aastani).
Respawni CEO Vince Zampella sõnade järgi on liitumine EA meeskonnaga järgmine samm Titanfalli universumi loonud mängustuudiole, mis on oluline just suuremate ja paremate mängude tegemiseks.
Arvestades, kuidas EA läheneb mänguarendusele tänapäeval, ei ole Titanfalli fännide lootused just kõrged järgmise mängu osas, mis EA sõnade järgi on juba arenduses. Loodame, et Respawnist ei saa järgmine Visceral.
Allikas: PC Gamer.com
Värske ⚡
-
Philips Evnia 32M2N8900 – kallis… aga parim!
Philips on ekraanitööstuses pikaajaline tunnustatud tegija, kes sisenes hiljuti oma Evnia tooteseeriaga konkurentsitihedale mängumonitoride turule. …
-
Teine Tase 534 × Miks aasta parim mäng meile ei meeldi?
Pea kõik räägivad sellest, kuidas prantslaste loodud rollikas Clair Obscur: Expedition 33 on käesoleva aasta …
-
Ludoloogia logi: UFO-päeval tulnukatega hiireklikikate klassikast
Müstilist World UFO Day’d! Paar aastat tagasi vaatasime selle 2. juuli tähtpäeva puhul kolme tulnukateemalist …