Titanfall 2 oli eelmisel aastal üks mu lemmikmänge ning tegelikkuses tundus see mulle parem kui paljud teised 2016. aasta populaarsemad mängud. Respawn Entertainment on alati olnud EA-ga heas suhtes, kuid eelmisel nädalal astus kirjastaja järgmise sammu.
Kui varem oli Respawn EA lähedane partner, siis nüüdsest on tegu ametlikult EA all opereeriva mänguarendusstuudioga, nagu ka näiteks BioWare või hiljuti lahku löödud Visceral. Tehing läks Electronic Artsi ärimeestele maksma $315 miljonit (üle $400 miljoni, kui sisse arvestada kõik „tulemustest sõltuvad tasud“ kuni 2022. aastani).
Respawni CEO Vince Zampella sõnade järgi on liitumine EA meeskonnaga järgmine samm Titanfalli universumi loonud mängustuudiole, mis on oluline just suuremate ja paremate mängude tegemiseks.
Arvestades, kuidas EA läheneb mänguarendusele tänapäeval, ei ole Titanfalli fännide lootused just kõrged järgmise mängu osas, mis EA sõnade järgi on juba arenduses. Loodame, et Respawnist ei saa järgmine Visceral.
Allikas: PC Gamer.com
Värske ⚡
-
VIDEO: Skull and Bones on ambitsioonikas, ent kuidas on lood tegelikult?
Tänavu jõudis meieni aegade kõige esimene AAAA-mäng. Mida pakub Ubisofti mereröövlimärul Skull and Bones? Kas …
-
Teine Tase 466 × Kas lastele mõeldud videomängud on liiga halvad?
Külla on tulnud Robert, kellega arutame, millises seisus on lastele mõeldud videomängud. Kas väikestele põnnidele …
-
Ludoloogia logi: 2023. aasta kosmosemängud naissangaritega
Kaunist naistepäeva! Vaatame sel puhul viiendat korda visade naissangaritega videomänge. Seekord läheme nendega koos kaugetele …