Titanfall 2 oli eelmisel aastal üks mu lemmikmänge ning tegelikkuses tundus see mulle parem kui paljud teised 2016. aasta populaarsemad mängud. Respawn Entertainment on alati olnud EA-ga heas suhtes, kuid eelmisel nädalal astus kirjastaja järgmise sammu.
Kui varem oli Respawn EA lähedane partner, siis nüüdsest on tegu ametlikult EA all opereeriva mänguarendusstuudioga, nagu ka näiteks BioWare või hiljuti lahku löödud Visceral. Tehing läks Electronic Artsi ärimeestele maksma $315 miljonit (üle $400 miljoni, kui sisse arvestada kõik „tulemustest sõltuvad tasud“ kuni 2022. aastani).
Respawni CEO Vince Zampella sõnade järgi on liitumine EA meeskonnaga järgmine samm Titanfalli universumi loonud mängustuudiole, mis on oluline just suuremate ja paremate mängude tegemiseks.
Arvestades, kuidas EA läheneb mänguarendusele tänapäeval, ei ole Titanfalli fännide lootused just kõrged järgmise mängu osas, mis EA sõnade järgi on juba arenduses. Loodame, et Respawnist ei saa järgmine Visceral.
Allikas: PC Gamer.com
Värske ⚡
-
Suur limonaadi välimääraja: millise kihutamisega sobivad erinevad limpsid?
Küllap on raske leida mängurit, kellel poleks mõnest autosõidumängust helgeid mälestusi. Olgu selleks siis klassikalised …
-
Teine Tase 471 × Pole paremat aega, et Fallouti mänge mängida
Fallouti mänguseeria põhjal valmis seriaal, mille me kõik ka ära vaatasime. Kas maailmalõpujärgne seiklus suudab …
-
VIDEO: Rise of the Rōnin on tegelikult hea, lihtsalt meie oleme rumalad
Rise of the Rōnin on üks selle aasta toredamaid üllatusi. Team Ninja uusim kolmanda isiku …