On aasta 2019 ja me ei tea siiani, mida kujutab endast legendaarse mänguarendaja Hideo Kojima suurteos Death Stranding. Esimest korda saime kõnealusest projektist teada 2016. aasta suvel toimunud E3 mängumessil, seega ootamine on olnud pikk!
Olgugi, et Kojima Productionsi katuse alt on peale toda saatuslikku päeva väljunud nii mõnigi treiler, on iga viimne kui üks neist piisavalt segane ja üle võlli, et mitte reeta seda, milline mäng olema hakkab. Ka n-ö mängitavust paljastav reklaamklipp ei suutnud meile midagi öelda. Väited, et isegi teoses kurjamit mängiv Mads Mikkelsen ei saa aru, milles ta täpsemalt osaline on, ei aita meil müsteeriumi lahendamiseni jõuda. Ehk teeb seda eesootav kolmapäev, mil peaks ilmuma järgmine killuke Kojima vaimusünnitisest?
The countdown of #DEATHSTRANDING has started… May 29th.
Create the rope. pic.twitter.com/26ynWg2m3s— Kojima Productions (@KojiPro2015_EN) May 27, 2019
Lisaks lubadusele 29. mail meid millegagi üllatada, jagas Kojima enda isiklikul kontol väikest õrritajat, mis sisaldab endas läbi käejälje nähtavat videoklippi. Mõlemas säutsus on läbivaks teemaks fraas „Create the rope“ ehk „loo köis“. Sidususest erinevate tegelaste vahel on Kojima (umbkaudselt) rääkinud varemgi, seega tundub, et vähemalt selles osas pole mängu fookus muutunud. Vist. Sest tegelikult me ju ei tea mitte kui midagi.
#deathstranding pic.twitter.com/5b470xUPnR
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) May 26, 2019
Värske ⚡
-
Level1 Aasta Mäng 2024 #6 – Like a Dragon: Infinite Wealth
Järjekordne aasta on otsa saamas, mis tähendab, et aeg selgeks teha, millised videomängud paistsid tänavu …
-
Ludoloogia logi: ulmelised Euroopa sidescroller’id
Traditsioonilised aastaalguse Euroopa sidescroller’ite arvamuslood on viimastel kordadel jaotunud üksikosade ja järgede kogumiteks. Nüüd segame …
-
Teine Tase 512 × Kuidas teha videomäng vaid 48 tunniga?
Andri käis ühel nädalavahetusel Game Jamil, mille eesmärgiks oli vaid 48 tunniga valmis teha üks …