fbpx

Kas videomängudest on üldse võimalik teha head mängufilmi? Ajalukku vaadates näib, et interaktiivse meediumi tselluloidi talletamine on pigem keeruline ülesanne. Küll aga on tänu internetile hakanud mängurid nägema palju vaeva, et olukord muutuks. Üheks näiteks on „Sonic The Hedgehog“ linateos.

Möödunud kuul ilmunud treiler sai (kui Sten välja arvata) veebiavarustes vastu päid, jalgu ja siniseid karvu. Tundub, et filmitegijad ja stuudio hakkasid oma rahakoti täituvuse pärast muretsema, sest lubadus sinine siilike välja vahetada tuli üpris kiirelt. Nüüd selgus ka, mida see endaga kaasa toob – 8. novembri linastumiskuupäev asendub järgmise aasta 14. veebruariga.

Lisaks uuele ilmumiskuupäevale kasutas filmi režissöör Jeff Fowler uudisest teada andes häshtäägi #novfxartistswereharmedinthemakingofthismovie ehk antud filmi tegemisel ei saanud ükski eriefektide kunstnik vigastada. Kas see on otsene vihje viimasel ajal mängutööstust raputanud uurimustest, milliste ohverdustega jõuavad meieni suured ja oodatud videomängud?

Kriitika tööstuse suunal kõrvale jättes loodan siiralt, et „Sonic The Hedgehog“ saab olema mingiski osas sinisele siilile vääriline. Nüüd on teada vähemalt see, et filmitegijad annavad endast parima, sest olgem ausad… esimene treiler oli paljudele mänguritele solvav.

Allikas: Kotaku